Av denne grunn har Kvam herad ein eigen Informasjons- og kommunikasjonsplan for krisehendingar. Her er målet å:
- Sikre intern og ekstern informasjonsflyt
- Bidra til å skape tryggleik og redusere unødig frykt og angst
- Redusera og avgrensa psykiske og fysiske skader og konsekvensar
- Hindre rykte og feilinformasjon
- Rettleie og gi råd til råka partar
- Styrke tilliten til kommunen og ta vare på kommunen sitt omdøme
Informasjonskanalane ved krisehendingar er i hovudsak dei same som elles:
- Telefon - svartenester ved servicetorget 56 55 30 00
- Internett - kommunen sine ordinære nettstad www.kvam.kommune.no
- Kvam herad sine sider på Facebook
Ved spesielle høve kan det verta sendt ut SMS-varsling eller talemelding i deler av kommunen. Her opplever kommunen at enkelte ikkje mottar varsel som dei skulle hatt. Årsaka er at varselet tek utgangspunkt i eigedomsregisteret, og at feil person eller telefonnummer kan stå oppført i registra. Kvam herad ber deg derfor sjekke om du er registert med rett telefonnummer ved å trykke HER.
Ved lengre straumbrot og utfall av mobil- og telenett, kan det verta naudsynt å oppretta eigne informasjonssenter/kontaktpunkt der publikum kan koma i kontakt med kommunen eller helsetenesta. Desse kontaktpunkta vil i så fall verta etablert i tilknyting til Pensjonisten i Ålvik, Øysteseheimen i Øystese, Toloheimen i Norheimsund og Strandebarmsheimen i Strandebarm.
Ut over dette kan det verta gjennomført dør til dør-aksjonar, oppslag på informasjonstavler og informasjonsmøter på ulike stadar i kommunen.