Varelevering til Kvam rådhus

Kvam herad sitt kommunevåpen - Klikk for stort bilete

Varer skal leverast til varemottaket i «bossrommet» på rådhuset, ved personalinngangen, og ikkje ved hovudinngangen.
Varemottaket vil gå føre seg slik:

  • Faste leverandørar får adgangskort for leveranse til rommet. Transportøren leverer varene på oppmerka stad i varemottaket, og kontaktar IT-avdelinga ved å ringja på porttelefonen utanfor mottaket. Alternativt ringjer dei på ringjeklokka på IT-avdelinga si dør. IT kontrollerer varene og kvitterer for mottak.
  • Leverandørar som ikkje har nøkkel ringer på porttelefonen eller ringeklokka til IT. IT slepp transportøren inn, kontrollerer varene og kvitterer for mottak.
  • IT-avdelinga varslar deretter mottakar av varene på e-post.
  • Dersom IT-personalet ikkje er til stades må resepsjonen varslast om varemottak. Dei vil då kontrollera varer og kvittera for mottak.

Har du ei tilbakemelding?

Fann du ikkje det du leitte etter? Har du ei anna tilbakemelding til nettsidene våre?  Bruk vårt tilbakemeldingsskjema.