SoMe i reiselivssamanheng
Kvam herad og Visit Hardangerfjord i samarbeid med Kvam næringsråd arrangerte 12. juni ei samling for reiselivsnæringa i Kvam der dei baud på hands-on workshop om bruk av SoMe i reiselivssamanheng.
Målsettinga var å lære og inspirere nye gjester som kanskje ikkje har oppdaga verksemda di endå og faste gjester som lengtar tilbake.
Tor Børre Gaasland heldt kurset i form av lærerik workshop om bruk av sosiale medier. Tor Børre er Social Media Manager i Viva Media. Han har mastergrad i kommunikasjon, og har jobba med digital marknadsføring i 10 år med særleg fokus på sosiale media dei siste 6 åra.
Kvam synlegare i Hardanger?
Det vart også presentasjon av den nye turistkontor-heimesida til Kvam og vi gjev innsikt i korleis Visit Hardangerfjord byggjer merkevara Hardanger på sosiale media i samarbeid med reiselivsnæringa. Sida kan du sjå på lenka her!
Faglig del var frå kl 16-19 etterfulgt av sosial samkome med mat og drikke frå kl 19 -21.
Bakgrunn for ny reiselivssida for Kvam og SoMe kurset mandag er 1 mill. kroner som vart løyva til reiselivssatsinga i Kvam herad. Bak står ei arbeidsgruppe beståande av representantar frå dei lokale næringslaga, næringsrådet, hotella, Hardangerfjord Adventure og Kvam herad ved Jan Tjosås og ordførar Torgeir Næss.