Av denne grunn har Kvam herad ein eigen informasjons- og kommunikasjonsplan for krisehendingar. Her er målet å:
- Sikra intern og ekstern informasjonsflyt
- Bidra til å skapa tryggleik og redusere unaudsynt redsle og angst
- Redusera og avgrensa psykiske og fysiske skader og konsekvensar
- Hindre rykte og feilinformasjon
- Rettleia og gjeva råd til råka partar
- Styrkja tilliten til heradet og ta vare på omdømet til heradet
Informasjonskanalane ved krisehendingar er i hovudsak dei same som elles:
Ved spesielle høve kan det verta sendt ut SMS-varsling eller talemelding i deler av kommunen.
Ved lengre straumbrot og utfall av mobil- og telenett, kan det verta naudsynt å oppretta eigne kontaktpunkt der publikum kan koma i kontakt med kommunen eller helsetenesta. Desse kontaktpunkta vil i så fall verta etablert ved
- Elkem Bjølvefossen i Ålvik
- rådhuset i Norheimsund
- Strandebarm omsorg
Ut over dette kan det verta gjennomført dør-til-dør-aksjonar, oppslag på informasjonstavler og informasjonsmøte på ulike stader i kommunen.