Det vert gitt støtte til følgjande tiltak i prioritert rekkefølge:
- Refusjon av dokumenterte kostnadar med etablering av veglag. Dette kan for eksempel vera kostnadar med rettsgebyr til jordskifte eller liknande.
- Refusjon av opp til 70 % av dokumenterte utgifter til vintervedlikehald, for eksempel til brøyting eller strøing.
- Refusjon av opp til 70 % av dokumenterte kostnadar til anna naudsynt vedlikehald.
Kostnadar med anna naudsynt vedlikehald kan fort verta omfattande og medføre ein risiko dersom dei seinare ikkje vert dekka av stønadsordninga. Før slikt arbeid vert utført skal søkar derfor kunne be kommunen om ei bindande vurdering av om arbeidet vert vurdert som naudsynt.
Slik førespurnad skal sendast til e-post: postmottak@kvam.kommune.no.
Kommunen si vurdering av om arbeidet skal reknast som naudsynt tek utgangspunkt i Statens vegvesen sitt rundskriv nr 97/13. Rundskrivet ligg som vedlegg til Kvam herad si vegnorm frå 2017. Merk at vurderinga likevel og tek omsyn til kva som er standarden på andre kommunale vegar.
Lenke til Kvam herad si vegnorm av 2017
Kommunen har totalt kr. 300.000,- som kan fordelast mellom søknadane i tråd med prioriteringsrekkefølgen over.
At kommunen har vurdert arbeid som naudsynt vedlikehald er derfor ingen garanti for at det er tilstrekkelege midlar til å innfri søknaden i ettertid.
Dersom totalramma ikkje vert stor nok til å dekke alle søknadar det eine året, skal dette rapporterast til heradsstyret for eventuelt utviding av ramma.
Vert ramma ikkje utvida, vil det kunne søkast om støtte til refusjon av udekka kostnadar det påfølgjande året. Slik udekka kostnadar vil i så fall verta vurdert som prioritet 4 under handsaminga av søknadar det påfølgjande året.