Lenke til artikkelinnhald - Sakshandsamar i barneverntenesta Lenke til artikkelinnhald A - A - A | Sidekart |
AKTUELT | TENESTER | POLITISK | LAGSPORTALEN | VAL | KVAM | PLAN | POSTLISTE | KONTAKT | SKJEMA |
AKTUELT
kunngjering
ledige stillingar
nyhende
- Influensavaksine..
- Søknad om spelem..
- Vegarbeid på Fv7..
- Kommuneplanen si..
- Nye skjema for k..
- Innsamling av ar..
- Pris- og gebyrhe..
- Kvam herad tilby..
lagsportalen
kalender
logg inn/ mi side

Du er her: Startside / aktuelt / nyhende /

Sakshandsamar i barneverntenesta


OBS! Denne artikkelen er henta frå arkivet og er gått ut på dato. Innhaldet kan difor vera utdatert.


Utskriftsvenleg side Lagt ut 22. mai 2013 kl. 13:00 av Anne Vestrheim
Saknr.13/587
Barneverntenesta i Kvam herad har ledig eit 70 % vikariat som sakshandsamar. Vikariatet er ledig i eitt år f.o.m 15.08.2013.

Barneverntenesta har eit godt og stabilt fagmiljø som er i stadig utvikling.
Det er for tida 5,6 stillingar knytt opp mot sakshandsaming i barneverntenesta.I tillegg til dette er 2,8 stilling knytt til Kvam familiesenter, som yter heimebaserte tenester til familiar som mottek hjelp frå barneverntenesta. Kvam familiesenter er eit tiltak i barnevernet.

Hovedarbeidsoppgåver:


Stillinga vil innebera arbeidsoppgåver knytta til sakshandsaming etter lov om barneverntenester.

Kvalifikasjonar:


Det er ynskjeleg med sosialfagleg høgskuleutdanning, fortrinnsvis barnevernspedagog eller sosionom og gjerne med relevant vidareutdanning.

Det vil bli lagt vekt på:


• kompetanse og arbeidserfaring frå barnevernet
• personlege eigenskapar vert tillagt stor vekt
• evne til å arbeida både sjølvstendig og i team
• evne til å inspirere og vilje til å omsetje initiativ til handling
• god munnleg og skriftleg framstillingsevne
• strukturert og nøyaktig
• evne til å skapa framdrift i enkeltsaker
• gode datakunnskapar

Søkjar må ha førarkort og høve til å disponera eigen bil.

Me kan tilby:


• triveleg arbeidsmiljø
• spennande, utfordrande og varierte arbeidsoppgåver
• anledning til å vera med å vidareutvikle barneverntenesta i kommunen

Avlønning etter gjeldande sentrale tariffavtalar og lokalt lønssystem
Gode pensjons- og forsikringsordningar

Ved tilsetjing vert det stilt krav om politiattest jf. Forskrift av 15.10.99 til lov om barneverntenester av 17 juli 1992 nr 100 § 6-10 siste ledd.

Me ynskjer ei jamnare fordeling av kvinner og menn i barneverntenesta og oppfordrar menn om å søkja.

Nærmare opplysningar om stillinga, får ein ved å kontakta:


Barnevernsleiar Anne Nyquist Valland tlf. 56553078 / 976 35 351 eller nestleiar Liv Berit K. Befring tlf. 56553091 / 995 24 612

Søknadsfrist: 7. juni 2013

Søknaden skal sendast via vårt digitale søknadssenter.
Hugs å føra opp utdanning og praksis, også om du har opplyst om dette i tidlegare søknadar til kommunen. Søknadspapir, kopiar av vitnemål og attestar osv. vert ikkje returnert.




Influensavaksine

19. oktober 2017 kl. 09:24 - Helsesøstrene i Kvam
Det er tid for vaksine mot sesonginfluensa. Det vert vaksinering fylgjande stader og tider:

Søknad om spelemidlar til nærmiljø- og idrettsanlegg

29. september 2017 kl. 07:11 - Reidun Braut Kjosås
Illustrasjonsfoto Frist for innsending av søknad om spelemidlar til bygging og rehabilitering av idrettsanlegg og nærmiljøanlegg er 22. oktober 2017.

Vegarbeid på Fv7 ved Laupsa

26. september 2017 kl. 10:40 - Frank Tangen
Statens vegvesen melder at Fv7 vert preiodevis stengt på grunn av vegarbeid ved Laupsa i Øystese i perioden 26. september til 22. desember. Personbilar kan nytta Fv131 (om Porsmyr) i stengetida. Vegen vert stengt:
  • Måndag - torsdag
    • kl. 0820-1045
    • kl. 1115-1410
    • kl. 1430-1505
    • kl. 1535-1610
    • kl. 1630-1830
Sjekk vegmeldingar på vegvesen.no

Kommuneplanen sin arealdel er klar til første handsaming

22. september 2017 kl. 15:25 - Trond Inge Brakestad
Eit omfattande og viktig arbeid har no nådd ein milepæl. Den nye arealdelen til kommuneplanen skal til politisk handsaming for fyrste gong.

Nye skjema for kulturtilskot

11. mai 2017 kl. 11:03 - Mary Ann Sørheim
Skal du eller laget ditt søkja kulturtilskot til ulike arrangement eller prosjekt, finn du søknadsskjema her: http://www.kvam.no/lag/samla/biblskule.asp?meny=kommunale_tilskot Informasjon: kontakt kulturkontoret v/ Mary Ann Sørheim 56 55 69 06/ 954 07 710 eller mars@kvam.kommune.no

Innsamling av arkivmateriale frå lag og organisasjonar

29. mars 2017 kl. 13:14 - Mary Ann Sørheim
Har laget ditt gamle møtebøker, arkiv, protokollar, lagsblad, vedtekter, fotomateriale, lokalhistoriske filmar osv ? Kulturkontoret vil gjerne samla og arkivera dette materialet.

Pris- og gebyrhefte

5. januar 2017 kl. 08:56 - Anita Hesthamar
Prisar og gebyr for 2017 er klare.

Kvam herad tilbyr AvtaleGiro og eFaktura

12. juni 2016 kl. 06:58 - Kristi Neteland
AvtaleGiro og eFaktura Du kan velja mellom eFaktura, Avtalegiro eller ein kombinasjon av begge. Avtalen kan du enkelt oppretta her ved hjelp av BankID. Eventuelt kan du oppretta avtalen i nettbanken, eller ved å ta kontakt med banken din. Dersom du ikkje har nettbank kan du inngå avtale om AvtaleGiro ved å fylla ut og senda inn vår svarkupong.


Legevakt 116117



FACEBOOK  Facebook

Godkjent HTML 4.01 Transitional
Kvam herad, Grovagjelet 16, 5600 Norheimsund - telefon: 56553000 / faks: 56553001, epost: postmottak@kvam.kommune.no